FIT BATONIKI MUSLI

Jestem z tych osób, które uwielbiają słodycze. Niestety kiedy zaczęłam ćwiczyć musiałam ograniczyć słodkie przekąski. Czasami mi się udawało przejść obojętnie obok gabloty ze słodyczami, czasami nie. Dlatego trochę poszperałam w internecie i zrobiłam batoniki musli. Oto przepis: Pół szklanki ziaren(słonecznika, dyni) pół szklanki płatków owsianych pół szklanki orzechów(włoskie,laskowe) pół szklanki migdałów Ogólnie możecie dodać co tylko lubicie nie ma reguły ja akurat użyłam tych składników powyżej;) oprócz tego 2 łyżeczki tłuszczu(olej kokosowy lub oliwa) 2 łyżeczki miodu ewentualnie 2 łyżeczki dżemu Stopić tłuszcz z miodem bądź dżemem do tego dodać bakalie i wymieszać. Musicie zobaczyć, czy “syrop” oblepił dokładnie wszystkie składniki jeśli nie dodajcie troszkę więcej miodu. Wszystko włożyć do małej foremki wyłożonej papierem do pieczenia. Piec w 200 st około 10-12 minut. Jak ostygnie włóżcie wszystko do lodówki na pół godziny wtedy fajnie się kroi;) teraz zmam zamiar zrobić domowe Bounty;)
Dalej

Podziel się z innymi!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *