5 najważniejszych elementów wizualnego merchandisingu

Kiedy ludzie słyszą wizualny merchandising, zwykle stają się nerwowi i niespokojni. Wiedzą, że to ważny termin w handlu detalicznym, ale nie są pewni, co to jest i jak dobrze to robić. Może powodować niepewność, od czego zacząć. Jeśli masz problemy artystyczne i masz niedostatki finansowe, tworzenie pokazów wizualnych może być szczególnie trudne. Ale oto pięć najważniejszych elementów wizualnego merchandisingu . Są łatwe do wdrożenia i nie rozbiją banku, a co najważniejsze zwiększą Twoją sprzedaż.

Silny merchandising wizualny ma ogromny wpływ na wrażenia klientów w Twoim sklepie.

Niezależnie od tego, czy modernizujesz swoje ekspozycje handlowe, czy tworzysz nowe, skorzystaj z tych pięciu strategii, które pomogą Ci osiągnąć bardziej efektowny i niezapomniany wizualny merchandising. I włóż w tym roku więcej pieniędzy do kieszeni.

Pamiętaj, że kolor jest królem

Kolor jest potężny i może tworzyć lub łamać Twoje wizualne wyświetlacze. Sprzedawca detaliczny może stworzyć niekonsekwentny wyświetlacz, ale jeśli kolory dobrze współgrają, wyświetlacz nadal może odnieść sukces, opisano to na stronie https://tm360.pl/. Rozważ użycie kontrastujących kolorów, takich jak czerń i biel, oraz kolorów monochromatycznych — oba te elementy tworzą intrygujące, przyciągające wzrok ekspozycje.

Zbyt wiele razy tracimy z oczu siłę koloru i jego zdolność przyciągania wzroku. Zastanów się nad swoim domem. Prawdopodobnie masz solidną szarą lub brązową kanapę, ale jest „pop” koloru z poduszek, które umieszczasz na krawędziach. To ta sama zasada.

Wszędzie, gdzie spojrzą oczy, podążą za nimi stopy. Dlatego użyj koloru, aby przyciągnąć wzrok swoich klientów i przyciągnąć ich do swoich wyświetlaczy.

Utwórz punkt kontaktowy marketingu wizualnego

Gdzie oko widza skupia się na Twoim wyświetlaczu? Czy ich oczy kierują się w określone miejsce na wyświetlaczu? A może są zdezorientowani, gdzie szukać? Utwórz hotspot lub punkt centralny.

Zbadaj swój wyświetlacz z punktu widzenia klienta: góra, podłoga, obie strony. Często punkt centralny jest umieszczony zbyt wysoko, aby klient mógł go zobaczyć. Zawsze sprawdzaj swoje wyświetlacze, aby klienci mogli łatwo przeglądać hotspoty i towary.

Hotspot to produkt, a nie element wizualny, który dodajesz do historii. Na przykład, jeśli położysz na stole piasek i muszle jako część swojej kolekcji sandałów, upewnij się, że sandały są punktem centralnym, a nie piasek.

Merchandising opowiada historię

Co to oznacza dla klientów? Powiedz im. Użyj mocnych, sprzyjających sprzedaży oznakowań, aby pokazać korzyści płynące z zakupu produktu. Przedstaw trzy punkty, które powiedzą klientom, dlaczego potrzebują produktu lub jak ich życie stanie się łatwiejsze dzięki produktowi,metody działania znajdziesz na stronie https://tm360.pl/merchandising/. Pamiętaj, że nie piszesz eseju, ale nagłówek, mocne wypunktowania i ewentualnie propozycję ceny. Opowiadając historię, pomagasz klientowi lepiej zrozumieć produkt i umożliwiasz podjęcie decyzji o zakupie.

Na wystawie może brakować znaku słownego lub znaku edukacyjnego. W porządku; dopóki istnieje opowieść, znak może mówić sam za siebie. Na przykład grafiki związane ze stylem życia są bardzo popularne w opowiadaniu historii. Brak słów, ale obraz mówi wiele.

Narażaj klientów na maksymalną ilość towaru

Dobrze zaprojektowany, efektowny wyświetlacz wystawia klienta na jak najwięcej towarów, unikając jednocześnie niechlujnego bałaganu. Im więcej produktów widzą klienci, tym więcej kupują.

Rozważ użycie okrągłego układu sklepu, z którego korzysta wielu sprzedawców. Jest potężny, ponieważ naraża klientów na więcej towarów niż tradycyjne korytarze. Gdzie sklep ma zastosowania naw umieścić wyświetlacz w martwym punkcie, więc klienci są zmuszeni, aby zatrzymać i spojrzeć na produkty. Mieć jak najwięcej ekspozycji i prezentować jak najwięcej towarów. Ale utrzymuj wyświetlacze czyste i ostre, a korytarze są przestronne i pozbawione barier, aby zapobiec odstraszaniu klientów od produktów.

Wykorzystaliśmy stoły do ​​jadalni z World Market, aby stworzyć efekt wizualny. Pokazywanie naszych butów na tych stołach było kiczowate i odważne. Na pewno przykuło to uwagę klienta. I otrzymaliśmy wiele komplementów na temat stołów wystawowych, ponieważ stoły były wyjątkowe i same w sobie stanowią historię, w przeciwieństwie do tradycyjnych eksponatów, których używają sklepy.

Mądrze używaj pustej przestrzeni

We wszystkich sklepach detalicznych jest miejsce, które jest najbardziej niewykorzystane. To odcinek pomiędzy eksponowanym towarem a sufitem. Jeśli to miejsce w Twoim sklepie jest puste, musisz zacząć z niego korzystać.

Możesz wykorzystać tę przestrzeń do wielu różnych rzeczy, takich jak oznakowanie zawierające informacje o produktach lub markach. Możesz również wyświetlić referencje klientów z nazwą klienta i zdjęciem lub profilem projektanta lub dostawcy.

Możesz również wyświetlać grafiki związane ze stylem życia, które pomogą klientom nawiązać skojarzenia z Twoimi produktami. Na przykład sklep meblowy może wyświetlać obraz rodziny przytulonej na kanapie, emitując ciepłe, niewyraźne uczucia, które wprawiają kupujących w dobry nastrój. Sklep jubilerski może pokazać kobietę w eleganckiej restauracji z bransoletką, tworząc skojarzenie między biżuterią sklepu a luksusowym stylem życia.

Wizualny merchandising jest wieloaspektowy, a detaliści mogą wybierać spośród setek pomysłów podczas projektowania ekspozycji. Ale te wskazówki zwracają największy zwrot z każdej zainwestowanej złotówki. Wykorzystaj je, aby Twój sklep był jak najbardziej niezapomniany.